Interesseskjema uttak til Cadet, Junior og U-21 EM i Tbilisi i Georgia 9-11 februar 2024.

22.11.2023

Norsk Karateforbund oppfordrer utøvere som satser å sende inn interesseskjema for uttak til Cadet,  Junior og U-21 EM i Tbilisi i Georgia 9-11 februar 2024.                                                                           Interesseskjema til Cadet, Junior og U-21 EM

•  For å sikre at nye utøvere blir inkludert og for å kvalitetssikre data ( eks nye vektklasser), velger vi å hente inn opplysninger via dette skjemaet.
  • Hvert land kan stille med en utøver pr kategori.
  • Utøvere som viser interesse må ha deltatt på åpne stevner/mesterskap i henhold til terminlisten. Du må også ha deltatt på åpne samlinger og NM i karate. Andre internasjonale mesterskap kan vurderes. Stilartsmesterskap vil ikke bli vurdert.
  • Det å sende et representasjonslag til store mesterskap er ressurskrevende. Norsk Karateforbund drives pr. idag kun på frivillig engasjement. Troppen størrelse vil være avhengig av tilgang til ressurspersoner.
  • Du som utøver må innfri følgende for å bli vurdert.
    • Deltakelse på stevner i følge terminlisten - 2 til 3 stevner pr. halvår (internasjonale).
    • Deltatt på forbundets samlinger og Norges Mesterskap i regi av Norsk Karateforbund.
    • Sende inn stevneskjema (føres tydelig) ingen skjema = ingen vurdering. Dette gjelder kun kumite.
    • Du må påberegne å delta på et åpent mesterskap eller samling internasjonalt i forkant av Jr. EM, perioden 1. desember 2023 og frem til EM.
    • Må avsette helgen 2-4 februar 2024 til precamp.
    • Ha gjennomført ren utøver ( renutover.no/ ).
  • Aktuelle utøvere gjør følgende innen 14.12:
    1. Sender inn interesseskjema (denne deltager.no link)
    2. Sender samtidig inn stevneskjema som viser stevneresultat fra siste halvår ( se vedlegg). Stevneskjema sendes til sportsansvarlig Morten Alstadsæther pr . e-post ma@modulesolutions.no. Stevneplan for Norsk Karateforbund ligger for øvrig på hjemmesiden - karateforbundet.no, eller følg linken her

Diverse informasjon:

• Uttak til mesterskapet vil gjennomføres mot slutten av desember.
  • Mer informasjon om selve mesterskapet finner du under vedlegg.
  • Deltagelse i mesterskapet vil være på tilsvarende betingelser som vanlig – selvkost. Anslår selvkost til kr 10 000,- pr utøver.
  • Reisen vil være fra onsdag 07.02.2024 til og med mandag 12.02.2024 (hjemreise).
  • Registrering og innveiing vil være på torsdag 08.02.2024.